fredag 28 maj 2010

Anna Överlevde!


Ikväll var det modevisningspremiär och efter att ha druckit en liten flaska champagne så gick hela visningen galat (förutom att jag inte kunde gå och klappa samtidigt i slutet, men jag bjuder på det)
Jag överlevde, kan knappt tro att det är sant men jag överlevde!
Jag trillade inte av scenen, jag kräktes inte, jag snubblade inte och jag gick inte åt fel håll!
Det känns som jag vuxit flera mil efter det här, för jag vågar inte. Verkligen inte, men jag gjorde det ändå!

Jag firade med två öl och mat på harrys med alla andra urtjusiga modeller!
Jag känner mig stoltast i välden, dels för att jag vågade och dels för att jag har världens finaste klass som backar upp och alltid, alltid finns där!

Imorgon är det visning nummer två och sedan dags för grand finale!
Sen blir det champagnefest med hela gänget!

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger amanda löwenberg sa...

Åh så kul att det gick bra! Grattis och lycka till imorn!

29 maj 2010 kl. 10:31  
Anonymous Sara sa...

GRATTIS!
Vad duktig du är som vågar fast du inte vågar!! :)

29 maj 2010 kl. 13:43  
Anonymous Ämma sa...

Hurraaa! Det är klart du gjorde!

29 maj 2010 kl. 20:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida