torsdag 27 maj 2010

Anna och Modevisningen del 2!


Jag har övat, övat och övat. Man kan säga att jag bröt ihop och kom igen. Inatt ändrade jag på allt, hur vi skulle gå och vad vi skulle ha på oss så imorse kändes allt mycket bättre.
Sen när jag fick nyfärgat hår, massa smink och nyklippt lugg så försvann nervositeten. Sen kom Emil och filmade lite så jag fick se hur det såg ut (tack för tipset!)

Det här är fortfarande hemskt och kommer aldrig bli en sak jag gillar att göra, men jag vet att jag kommer vara så otroligt stolt när det väl är över!

(bilden är fotad av Erika!)

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Yosofine sa...

Schmize with your eyes, you will steal the show!

27 maj 2010 kl. 22:17  
Blogger amanda löwenberg sa...

Åh va kul att det känns bra! Heja Anna!

27 maj 2010 kl. 22:20  
Anonymous kajsa sa...

No worries hun, jag tror att du kommer att kicka ass och att det blir kalas utav det!

28 maj 2010 kl. 21:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida