fredag 21 maj 2010

Dagens Porträtt!


Nu åker jag iväg till Karlstad och underbara Värmland!
Om jag fick bestämma så skulle jag flytta tillbaka dit redan imorgon.

Jag har bott på alla möjliga ställen, Stockholm, Karlstad, Hamburgsund, Värnamo och Södertälje.
Men det är alltid något visst med Värmland! Det finns inget som slår det.
En gång värmlänning, alltid värmlänning!





"Åh du är så underbar, du är det bästa som hänt på många år, åh du är så underbar, bara le litegrann så blir det vår"

Etiketter:

7 kommentarer:

Blogger amanda löwenberg sa...

Åh så trevligt! Hoppas du får en fin helg!

21 maj 2010 kl. 11:30  
Blogger M. sa...

Skulle man kunna få en vägbeskrivning från Karlstad till din utställning? Har inte bott här så länge och har inte riktigt så bra koll på omgivningarna. Det vore så himla roligt att få se din konst "live"!

21 maj 2010 kl. 11:51  
Blogger Anna Ileby sa...

Amanda - tack, detsamma!

Marielouise - Absolut! Du kör från Karlstad mot Filipstad, väg 63. När du åkt förbi golfbanan på vänster sida är det inte jättelångt kvar. Sen kommer du till en ganska brant uppförsbacke (fortfarande samma väg, vattnet ser du till höger) då ser du snart Ulvsbygården på vänster sida, ett stort rött hus. Där är det!

21 maj 2010 kl. 13:07  
Blogger isabiten sa...

Hej! Ville bara skriva att jag tycker du är helt grymt duktig och man blir verkligen inspirerad av dina vackra och fyndiga alster! Är en glad amatörkonstnär och ska hålla tummarna för <beckmans=) Lycka till!
isa

21 maj 2010 kl. 15:26  
Blogger Make Me Up sa...

hejsan Anna!
Jag var på din utställning på konstrundan idag, men vågade inte gå fram till dig. Ville bara säga att jag har ju sett många av teckningarna och tavlorna här på bloggen innan, men att se dem "live" var helt otroligt! Du är så fenomenalt duktig!

Hoppas det går riktigt riktigt bra för dig i framtiden!
Kramar

23 maj 2010 kl. 13:25  
Anonymous Emelie sa...

Åh vad du är duktig!

24 maj 2010 kl. 14:10  
Anonymous isabel sa...

Galet vackert, hörru!

25 maj 2010 kl. 00:10  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida