söndag 30 maj 2010

Anna Jobbar!


Nu är modevisningen över och det känns nästan lite tomt.
Men nu finns det däremot tid för allt jag skjutit upp.
Mestadels är det jobb som fått vänta så idag är en riktig jobbdag. Har gjort klippdockor hela morgonen och mer ska det bli.
Ska hinna göra några beställningar innan jag åker till Öland på klassresa på tisdag.
Hoppas på kanonväder eftersom jag lovat mig själv att inviga min nya baddräkt.
Nu måste jag fortsätta jobba!
Tack för alla fina kommentarer om att våga, ni är för jäkla bra!

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Anna! Jag har för mig att du gillar Tove Janssons mumintroll, Jag har sett att det finns Mumintrolltapeter!! Tänkte att du skulle tycka att det var roligt! Kolla på den här sidan om du blir nyfiken! http://www.photowall.se/photo-wallpaper/designers/mumin#page=1

/Linn

30 maj 2010 kl. 17:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida