söndag 31 januari 2010

Anna och Modeveckan!


Imorgon drar modevecka igång i Stockholm.
Cheap Monday har visning imorgon, jag ska vara påklädare och har fått ett mission att skaffa backstage-mat åt 80 personer.

Jag är nervös, minst sagt. Nervör för att jag ska skicka ut fel byxor till fel tröja osv, nervös för hur jag ska kunna bära mat för 80 personer och nervös för att jag kanske blir så nervös imorgon att jag kräks på Ann-Sofie Back.

Men det går nog fint. Jag får intala mig att det är häftigt att få vara med om det här.
För det är häftigt.
Fast hemskt.

(bilden är lånad av Liselotte Watkins)

Etiketter:

7 kommentarer:

Blogger Lady Thirty sa...

det kommer att gå finfint :D och tusan vad kul du ska ha :)

31 januari 2010 kl. 21:42  
Anonymous Anonym sa...

hello thar.
Ja tycker att du ska kolla in min blogg! eftersom jag har varit en trogen läsare i över ett år snart;)) lycka till med modeveckan, de kommer gå finemangens tyckerja!

PeaceMyFlower

Waldy

31 januari 2010 kl. 21:59  
Blogger m sa...

tänk inte på hur fel det kan gå. tänk istället på hur fantastiskt roligt det är att du har fått möjlighet att göra något som du antagligen inte kunde drömma om för nåt år sen. ha roligt!

31 januari 2010 kl. 22:38  
Anonymous STYLEMIND sa...

Åh vad kul!!!

Jag ska gå på Cheap Mondays visning i kväll faktiskt :)
Sen på Whyred i morgon!

Kram Jenny

http://stylemind.blogg.se

1 februari 2010 kl. 15:15  
Anonymous Svea sa...

ÅH gud vad roligt!!
Det kommer gå så bra och upplevelsen kommer följa dig och peppa dig ännu mer. Lovar :)
Lycka till!
(om du behöver hjälp att bära mat, hör av dig ba)^^

1 februari 2010 kl. 16:52  
Blogger Johanna Urban sa...

Vad roligt, allt kommer gå kalas!!

Lycka till :)
//Johanna

1 februari 2010 kl. 22:31  
Anonymous Elsa sa...

det kommer säkert gå som smort, glöm inte bort att andas bara. :)

2 februari 2010 kl. 11:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida