torsdag 27 oktober 2011

Anna Preview!


Här kommer en förhandstitt, men detta är alltså framsidan och innan den är tryckt!
Många frågade om den kommer kunna gå att skriva i och jag ska se till att den inte blir högblank men inte heller "tidningspappertråkig", så ni kan skriva hur mycket ni vill i den!
Satte helt iskallt mig själv på första sidan, för när tusan får jag någonsin vara omslagsflicka annars? Det gäller ju att passa på.

Tack SNÄLLA för visat intresse, jag har suttit här och jublat över hur många det var som var intresserade!
Oftast sliter man och jobbar som en tok med något men glömmer alldeles bort om någon faktiskt är intresserad sen när det väl är klart så det värmer mitt bräckliga konstnärshjärta att se att så många är intresserade.
T A C K!

Förhoppningsvis kommer kalendern släppas och jag kan ta in beställningar på riktigt i slutet på nästa vecka. Men det återstår att se.
Först Stockholm, tidningsmöte och hem och bygga en halloweenkostym till Emil!

Etiketter: ,

9 kommentarer:

Blogger Cassandra sa...

Åh om innehållet är lika fint som omslaget så är jag nog också intresserad :) Du är så grymt duktig och inspirerande :)

27 oktober 2011 kl. 16:50  
Anonymous Anonym sa...

lägg till ett bindestreck till kalender flickor så blir det perfekt!

27 oktober 2011 kl. 16:54  
Anonymous alexandra sa...

Anonym tycker att du ska lägga till ett bindestreck till kalenderflickor, men gör inte det!
Det är inte grafiskt korrekt. Det kommer inte se bra ut.

27 oktober 2011 kl. 17:00  
Anonymous Ida A sa...

Oh väntar med spänning på beställningssläpp!

27 oktober 2011 kl. 18:14  
Blogger Unga fröken Karlsson sa...

Ser redan lovande ut!

27 oktober 2011 kl. 18:45  
Anonymous Ämma sa...

Wihoo, wihoo, wihooooo! =D

27 oktober 2011 kl. 20:12  
Anonymous britta sa...

Oj, höll på att skriva att du borde lägga till ett bindestreck, men såg att någon redan påpekat det.

Alexandra tycker inte att du ska göra det för att det inte blir grafiskt korrekt. Gör du det blir det däremot språkligt korrekt och ser BETYDLIGT proffsigare ut, enligt mig! :)

I all välmening.

Det blir väldigt fint!

27 oktober 2011 kl. 20:22  
Anonymous Anonym sa...

Älskar dina illustrationer. Älskarälskar. Jag skulle vilja ha tapeter, rullgardiner, duschdraperier och ramar fyllda av det du gör med pennan.

Men just när det kommer till din handstil och det skrivna tycker jag det drar ner dina illustrationer. Är det dataskrivet inuti kalendern?

27 oktober 2011 kl. 23:33  
Blogger wenche sa...

inget bindestreck!

28 oktober 2011 kl. 16:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida