onsdag 19 oktober 2011

Dagens Teckning!


Om man nu ska ge sig på att teckna mode, så finns det väl ingen bättre att teckna än fröken Kling?
Jag försöker komma bort från mitt vanliga sätt att teckna och göra nått annat. Ibland blir jag så trött på mina egna teckningar att jag bara vill låsa in dom i nån garderob någonstans. Då är det skönt att kunna ta till något annat.
Som det här.


Idag flyttade jag in på mitt nya kontor och sitter i skrivande stund i ett rum som inte känns det minsta Anna (eftersom jag inte fått hit alla mina grejer än) men jag har dock utsikt över hela stan. Flott!
Dessutom jobbar man bra när man hör kaffeslammer utanför dörren.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Unga fröken Karlsson sa...

Häftigt med kontoret och allt! Hoppas på bilder snart. :)

19 oktober 2011 kl. 14:53  
Anonymous ElinStrååt sa...

Jag älskar din "stil" du har i det du ritar. Så inspirerande och kreativ! :)

24 oktober 2011 kl. 20:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida