torsdag 20 oktober 2011

Anna och Stockholm, part 2!




Jag behöll längden på håret ett tag till, klippte luggen och färgade det i en mer naturlig blond nyans (inte så grön som på bilderna dock)

Idag är en mycket bra dag i nya kontoret! Av tre anledningar:
1.) Jag har nytt hår = rolighetsfaktorn stiger
2.) Jag åker tillbaka till Stockholm nästa vecka för att gå på rolighetsmöte och bo hos min bästis!
3.) Jag har fått upp banantyget = absolut rolighet!



(Bilderna från utställningen finns att köpa ja, maila mig bara så fixar vi det!)

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Anonymous britta sa...

Jag kan verkligen förstå den ökade roligheten nu när tyget kommit upp!

20 oktober 2011 kl. 18:46  
Blogger Unga fröken Karlsson sa...

Vad fint, gillar verkligen luggen!

20 oktober 2011 kl. 20:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida