fredag 7 oktober 2011

Anna och Karriären!




Idag beger jag mig mot storstan och med mig i bagaget har jag en hel hög med nya teckningar!


Min första anhalt är Uppsala och träffa mamma, Matilda, storebror och lilla Majken!
Där stannar jag och bara har det fint tills på tisdag när allvaret drar igång!
Då är tanken att jag ska visa mina bilder på modepressveckan inne i Stockholm och på torsdag är det ett event där mina bilder hänger uppe. Dock är det inget event för allmänheten så jag kan tyvärr inte tipsa er om att gå dit.
Men jag lovar att fota massor så ni får se ändå.


Håll nu alla tummar ni har för att det här ska gå bra och ser ni mig i Uppsala eller Stockholmstrakten är det bara att säga hej!

10 kommentarer:

Blogger Lady Thirty sa...

kul att du ska till Uppsala!
lovar att hejja om jag ser dig på stan, ska ut på ärenden på lördagen :)

kram

7 oktober 2011 kl. 13:25  
Anonymous Anonym sa...

Såklart jag håller tummarna men det kommer gå alldeles utmärkt för du är så himla duktig på det du gör!!! :-)

7 oktober 2011 kl. 15:50  
Anonymous Anonym sa...

Kram o Lycka till vackra duktiga Anna Från snygga faster.

7 oktober 2011 kl. 17:35  
Blogger fianathome sa...

Lycka till!!//Fia

7 oktober 2011 kl. 22:12  
Anonymous martina sa...

fin blogg du har :)
följa varandra via blogkeen eller bloglovin?

8 oktober 2011 kl. 16:26  
Blogger Adelina Lirius, Illustration sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

8 oktober 2011 kl. 17:05  
Blogger Adelina Lirius, Illustration sa...

Åh jag håller verkligen tummarna för dig Anna, du är oerhört duktig på det du gör och borde få göra det på heltid, lycka till det kommer gå super!

8 oktober 2011 kl. 17:07  
Blogger Alexandra sa...

Lycka till!

(Väntar med spänning på fortsättningen....)

8 oktober 2011 kl. 23:35  
Anonymous never go unnoticed sa...

Fantastiska bilder! Lycka till i storstan nu :)

13 oktober 2011 kl. 20:16  
Anonymous Sara sa...

Super fina teckningar, du är en inspiration för mej måste jag säga!

14 oktober 2011 kl. 07:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida