lördag 5 mars 2011

Sjuk, Sjukare, Anna!


Jag känner mig mer död än lvenade just nu, varje milimeter av min kropp göra ont och bar att resa sig upp för att hämta ett glas vatten känns som att bestiga mount everest.
Jag har inte haft influensa på många många år, så jag antar att Gud samlat ihop allt till en enda stor, för nu är jag ta mig tusan inte kaxig!
Har varit vaken sammanlagt tre timmar idag, resten har sovits bort i morfin och feberdrömmar. Man behöver bara blunda så börjar man drömma på en gång, man vaknar till och somnar om, timme ut och timme in.
Jag har en massa bokningar nästa vecka i studion, men just nu känns allt som har med jobb att göra väldigt avlägset.
Jag försökte måla en bild idag, det har tagit mig en hel dag (av det jag varit vaken) ett streck åt gången, sen sova lite till.
Jag ska visa er en dag när jag orkar gå till scannern.

Förlåt för dåligt blggande, men den här gången har jag med all rätt en god anledning att låta bli.
Ses när jag är lite ovanför ytan igen.

8 kommentarer:

Blogger SofiePetersson sa...

skitsnygg!! :D

5 mars 2011 kl. 21:04  
Blogger Nillis sa...

Krya på dig! Vila nu istället så du blir frisk snabbare.

5 mars 2011 kl. 21:20  
Anonymous Malin sa...

Krya på dig!

5 mars 2011 kl. 21:39  
Anonymous Linn sa...

krya på dig! <3

5 mars 2011 kl. 22:33  
Anonymous Linda i Gävle sa...

Hoppas att du mår bättre snart!

6 mars 2011 kl. 02:21  
Anonymous Anonym sa...

Krya på dig!

6 mars 2011 kl. 06:22  
Anonymous Maria sa...

Krya på dig och ta hand om dig =)
Nu ska jag hoppa in i en dusch.

6 mars 2011 kl. 10:48  
Blogger mintekopp sa...

usch och fy! Krya på dig!

6 mars 2011 kl. 13:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida