onsdag 2 mars 2011

Dagens Outfit!





Jag har en stor fördel med att ha ett jobb där man får se ut precis hur man vill, ju knäppare desto bättre! I en tatueringsstudio är det mesta tillåtet.
Därför, efter en natt av feber, tänker jag tatuera i den här fantastiska dressen jag fått från Jumpin!

Det är det absolut bekvämaste jag någonsin haft på sig och jag förstår att de flesta skulle säga att det får man BARA ha på sig inomhus! Det skiter jag i helt enkelt.

Här kan du skaffa en egen! (om du vill se ut som mig eller Gurkan i Big Brother dvs)

Etiketter:

10 kommentarer:

Anonymous Sara sa...

Jag älskar den!!
Jag tycker man ska klä sig så som man VILL och som man själv tycker passar. :)

Färgen klär dig så bra, och den får din hårfärg att poppa! Snyggt!

2 mars 2011 kl. 11:55  
Blogger SofiePetersson sa...

jättesnygg! :)

2 mars 2011 kl. 12:02  
Anonymous Robine sa...

Jag har en likadan och jag ÄLSKAR DEN!!

2 mars 2011 kl. 12:24  
Anonymous Anonym sa...

Gurkan har originalet "OnePiece", inte kopian "Jumpin", big differens! ;P

2 mars 2011 kl. 19:41  
Anonymous Maria sa...

Jag fattar inte riktigt. Är One piece och Jumpin samma sak?

2 mars 2011 kl. 21:28  
Anonymous Lisa sa...

Hej Anna!

Jag har förstått det som att du är sponsrad av Jumpin. Varför gör du då det inte tydligt i inlägget? Det är ju dold marknadsföring. Underbaraclara skrev ett inlägg om det för ett tag sedan som du kanske borde läsa.
Jag gillar din blogg och tycker inte att du ska utnyttjas på det sättet av företag som ser bloggar som ett jättebilligt marknadsföringssätt.

Jaja, snygg är du hursomhelst! :)

2 mars 2011 kl. 21:42  
Blogger Anna Ileby sa...

Lisa - jag är absolut sponsrad av jumpin och det är inte dold marknadsföring eftersom jag skrivit att jag FÅTT den!
Jag har läst underbaraclaras inlägg, jag läser allt underbaraclara läser och ja, är man en stor blogg som redan tjänar en massa pengar ska man inte ta emot en massa grejer och "sälja sig själv", skillnaden är bara att jag inte tjänar en enda krona på min blogg och om nån vill ge mig en jumpin, då tar jag mer än gärna emot den. Och så var det med den saken.

3 mars 2011 kl. 06:52  
Blogger Anna Ileby sa...

Dessutom är även underbaraclara sponsrad med kläder lite då och då som du säkert vet.
Jag tackar också nej till saker som inte hör till bloggen, har du någonsin sett mig skriva om poker tex, eller nått annat orelevant? Jumpin bloggade jag om redan i julas, utan att ha en aning om att jag skulle få en.

3 mars 2011 kl. 06:54  
Anonymous Anna sa...

Jag drömde om dig inatt. du och din kille spelade dockteater hemma hos oss. Ni var faktiskt riktigt bra! Hurra för det!

3 mars 2011 kl. 09:04  
Anonymous Anonym sa...

OnePiece var först med "Sparkdräkten", de finns här http://www.onepiece.se/ de har mkt snyggare dräkter och de är kanon sköna! Där kan man välja mellan olika tjocklekar på dräkterna

3 mars 2011 kl. 14:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida