tisdag 1 mars 2011

Anna Rotar!




Nu när jag rotat igenom alla mina teckningshögar har jag funnit lite gammalt och lite bortglömt.

Här är tre bilder jag glömt bort, den gula gjorde jag precis när jag fått pennorna och pooltjejen också. Jag tycker också man kan se på tjejen i solglasögon att jag var mer inspirerad av Liselotte Watkins i början, innan jag hittat det som känns som min egen stil.

Jag gillar att titta tillbaka på gamla teckningar, vad man utvecklat och hur man lärt sig nya trix.
Fast ibland kan jag sakna enkelheten i de tidiga bilderna, numera skuggar jag nästan sönder dom.

Vad tycker ni, bättre förr, eller roligare nu?

Etiketter:

6 kommentarer:

Blogger SofiePetersson sa...

jättefina bilder! :D

1 mars 2011 kl. 11:27  
Anonymous Camilla sa...

Jättebra förr och nu men absolut roligare nu med din egen stil:)

1 mars 2011 kl. 12:28  
Blogger amanda löwenberg sa...

Jag gillar nog skuggorna ändå, de ger en extra dimension till bilderna, även om de är fina när de är lite avskalade också!

1 mars 2011 kl. 19:41  
Anonymous Maria sa...

Din nuvarande stil att teckna är jättefin. Och det märker du väl på uppmärksamheten om inte annars...tihi.

1 mars 2011 kl. 19:41  
Anonymous Anonym sa...

ljuset på den gula är jättebra. diggar den.

2 mars 2011 kl. 10:01  
Blogger Pusslaren sa...

skuggorna gör bilderna bättre, men jag är inte säker på att alla högdagrar gör det i alla lägen. kom att tänka på nu när jag såg de äldre hur mycket "blänk" det är i de nya. men alla är kalassnygga såklart. :)

2 mars 2011 kl. 19:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida