fredag 29 oktober 2010

Anna Stressar!


Nu är det faktiskt lite mycket med allt.
Igår gjorde jag två tatueringar varav den ena killen svimmade rakt över mig och skrämde livet ur mig, idag står en till tatuering på schemat, sen hem, tokpacka ner hela lägenheter i lådor som Emil kör till förrådet i den nya.
Sen packa väskan och flytta till min faster en vecka innan vi till slut får flytta in i den nya lägenheten.
Förlåt att brevkursen dröjer lite, nästa brev kommer så fort vi kommer på plats i nya lägenheten för nu ligger alla papper och kuvert nerpackade, hoppas ni förstår.
Helgen efter vi flyttat in kommer mina föräldrar hit med alla mina oljemålning för den 13 e november är det dags för vernissage och utställning på Hörle slott med mina målningar (kom dit om ni har vägarna förbi Småland)
Jag har tre stycken stora målningar som står här i köket, brutalt ofärdiga och med övermålade bakgrunder som jag hoppas jag ska hinna klart med.
Jag ska bara försöka hinna andas lite här emellan också.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Anna Ileby. Det Värnamo har att vara stolta över. ;D

29 oktober 2010 kl. 21:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida