onsdag 20 oktober 2010

Dagens Pinuppa! (känsliga läsare varnas!)


När man umgås med män hela dagarna och det är mycket dödskallar och zombies och allt annat sånt där läskigt så måste man lära sig att teckna sånt.
Jag är urusel på att teckna monster, men pinuppor kan jag så jag fick kombinera de två.
Resultatet blev alltså en pinuppa som häller gift på sig själv så benet fräts bort. Uuuuäääck.
Men jag måste ändå erkänna att det var lite roligt att teckna något annorlunda, det är inte varje dag jag tecknar sånt här precis.
Så kanske blir det en monstertecknare av mig också en vacker dag!

Har en hel hög med pinuppor på lager så håll koll på bloggen, kanske kommer det fler framåt kvällen.

Etiketter:

8 kommentarer:

Blogger Ronja Trulsdotter sa...

Härlig! Kul att få fram något makabert ibland också :)

20 oktober 2010 kl. 19:25  
Anonymous Carolina sa...

BÖRJA MÅLA MERA PINUPS!
Du är duktig!
Skulle tyckt det var underbart att se dig måla en sailor pinup! ;)

20 oktober 2010 kl. 19:43  
Blogger Sara F.E. sa...

Det där är en av de tuffaste pinupbilderna jag har sett, bra jobbat! :)

21 oktober 2010 kl. 13:28  
Anonymous Therese sa...

Gillar den skarpt!

21 oktober 2010 kl. 14:40  
Anonymous Ida-Comicbakery sa...

Fan va cool! Mera gore åt folket :)

21 oktober 2010 kl. 16:50  
Anonymous Svägerskan sa...

monsterpinuppor, läbbigt värre här inne! ;)

jadu, kan inte ens beskriva hur nyfikna VI är på vad det är för någon därinne! haha! obeskrivligt helt enkelt! pirrigt och nervöst och roligt!

21 oktober 2010 kl. 17:42  
Anonymous bela sa...

shit, du är ju helt GRYM!
splatter är ju en favorit dessutom.

22 oktober 2010 kl. 06:00  
Anonymous rasha sa...

SJUKT HÄFTIG :)

4 november 2010 kl. 10:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida