onsdag 13 oktober 2010

Månadens 5!






Förlåt att jag är en mycket frånvarande blogginnehavare, men jag tecknar som en tok hela dagarna och sen glömmer jag helt bort att visa er eftersom det ändå bara är tatueringsmotiv!
Men jag kan släpa med kameran till studion idag så kan jag visa er lite av vad jag gjort iallafall.

Tänkte vi kör en "månadens fem" igen, ni vet, jag lägger ut fem teckningar och just de fem blir lite billigare än de brukar i vanliga fall!
Dom här fem är det ni har att välja mellan den här gången! Först till kvarn är det som gäller och formatet är a4 på allihop, de kostar 400 plus frakt!
Maila om vilken du vill ha så hoppas vi att du blir först!
a_ileby@hotmail.com

Bild nr 1: Hår
Bild nr 2: Pinup
Bild nr 3: Par
Bild nr 4: Spel
Bild nr 5: Jane

Etiketter:

12 kommentarer:

Blogger amanda löwenberg sa...

Åh så himla fina! Hade velat köpa, men det får i så fall bli nästa månad!

13 oktober 2010 kl. 11:00  
Anonymous julie sa...

fan va duktigt du där! :) är dessa gjorda med tusch?

13 oktober 2010 kl. 12:15  
Anonymous Anonym sa...

Har helt glömt bort att tacka för Elvis-bilden.
Du är så jäkla bra Anna! Och den var perfekt skickad.
Då var min konstsamling påbörjad.
Måla och teckna mer!!!

13 oktober 2010 kl. 12:34  
Anonymous Emma sa...

Jag (och säkert flera andra) älskar tatueringar, och skulle hemskt gärna se både motiv och dina tatueringar i bloggen, de som inte är intresserade av det kan väl helt enkelt scrolla förbi? ^^ Tatueringsmotiv är ju faktiskt oxå konst. :)

13 oktober 2010 kl. 15:58  
Blogger shotgun sa...

snygg sistabild!

13 oktober 2010 kl. 20:10  
Anonymous kajsa sa...

jag vill se tatueringsmotiv!

13 oktober 2010 kl. 20:29  
Blogger Unga fröken Karlsson sa...

Vet inte vad det är, med det är någonting med hur du tecknar ögonbryn som jag bara tokgillar! :)

15 oktober 2010 kl. 09:45  
Anonymous Sofie sa...

vad duktig du är :) du blir säkert en grym tatuerare!

15 oktober 2010 kl. 11:37  
Anonymous underbaraclara sa...

Jag såg detta och tänkte på dig!
http://stureplan.se/bloggar/michaela/2010/10/15/sokes-illustrator

15 oktober 2010 kl. 17:07  
Blogger Rosa and Carlotta: Illustrated-Moodboard sa...

Cute illustration!I love the first one!

check out my fashion illustrations at http://www.illustrated-moodboard.com/ :)

16 oktober 2010 kl. 15:12  
Blogger Sam sa...

I like your illustrations! Such a pity I don't understand what you're writing.

16 oktober 2010 kl. 17:28  
Blogger miiich sa...

Skitsnygga!

19 oktober 2010 kl. 21:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida