onsdag 22 september 2010

Anna om Läget!


Igår var jag på gymmet med Emil. Vi har bytt gym och köpt familjekort (nästan så vi gifte oss av bara farten) på ett lite billigare gym, men då får man snällt träna utan tränare.
Men Emil kör hårt med mig och jag med honom så det blir nog bra ändå.
Idag är min rumpa alldeles öm så jag kan knappt sitta ner. Ouch. Men det är lite skönt ändå med träningsvärk, så vet man att man varit duktig!

Igår la jag också på det andra brevet i teckningskursen så ni borde få det idag eller imorgon.

Jag har glömt att berätta om Rackstamuseét i Arvika också! Det är höstsalong varje år i Värmland och i år är det i Arvika. Man får skicka in bilder var fjärde år (om man inte är invald i konstnärsförbundet, för då får man skicka in varje år) så jag skickade in och kom med!
Så den andra oktober ska ni befinna er i Arvika för då ställs två av mina tavlor ut på höstsalongen! Känns väldigt stort och fint och en gnutta märkvärdigt!
Utställningen håller på en månad men jag är bara där den andra.

Sen det sista om lägesrapporten är att jag ska få en ny tatuering, vad får ni se sen!

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Yosofine sa...

Åh grattis. Klart det är märkvärdigt, sträck på dig! :D Vilka tavlor ska du hänga?

22 september 2010 kl. 12:11  
Anonymous julia sa...

Du ritar super fint! :D kan inte du rita en kille nån gång?? <3

22 september 2010 kl. 16:43  
Blogger Emma Svalander sa...

Grattis=)
Nu ska jag krypa upp i soffan med brevet och en kexchoklad och bara mysa en stund =)

22 september 2010 kl. 18:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida