fredag 17 september 2010

Dagens Porträtt!


Idag försöker jag vara effektiv. Måla måla måla. Jag har en stor utställning i Värnamo snart och jag har bara en enda tavla färdig. Det är ju ganska värdelöst, så idag får tatueringarna snällt vänta för nu ska här målas.

Jag började med en fågel. Alltid nått.

Men den bästa nyheten idag är ändå att ljuvliga fantastiska och helt underbara Mia Skäringer har börjat blogga igen! Jag har läst igenom hennes gamla blogg säkert tio gånger och bittert slagit huvudet i bordet för att det inte kommer mer. Men nu gör det det och allt känns sådär bra igen.
Så som det gör när Mia är tillbaka och berättar precis hur det är.
Vad grymt det är att läsa bloggar som säger att de dricker lådvin, som säger att de har bilringar och dåliga dagar.
Som inte alltid är ett enda stort fluff.
Hurra för ofluff!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Johanna Urban sa...

söööt :)

17 september 2010 kl. 12:29  
Anonymous kajsa sa...

Naturligtvis menade var det dig jag berömde i mitt inlägg. Dock trillar länkarna bort ibland. Men du vert ju att jag är your biggest fan babe! (fan kom hit snart och sitt vid min turkosa vägg och prata strunt!)

Jag hoppas att jag är en av de bloggarna som du inte tycker bara är fluff? Jag skriver inte all skit som händer men jag försöker vara ärlig.

Och så; fan vad stolt jag blir över dig när det kommer till tatuerandet! Så jävla härligt att du stred för att få testa och att du nu är där. Du kommer att bli nästa fucking Kat von D, Anna!
Puss kram

17 september 2010 kl. 20:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida