tisdag 14 september 2010

En sån Där dag!


Suck.
Idag är en sån där dag då man bara känner för att gå och lägga sig igen.
Jag är tatueringssugen men det finns ingen maskin ledig, jag försökte göra nästa brev i teckningskursen men det blev inge bra, jag försökte sticka men insåg att jag inte kan sticka.
Ja ni förstår principen.
Så nu ligger jag och glor på massa project runway på datorn och hoppas att morgondagen blir lite bättre än idag.
(fast titta vad fint det blev med lampan! Alltid något)

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Man får ha sådana dagar med. Man kan inte känna inspirerad hela tiden. Samla lite energi och kom tillbaka imorgon!

En liten fråga ang. teckningskursen. Hur ofta kommer den? Du kanske har skrivit det någonstans, men jag kan inte komma ihåg det.

14 september 2010 kl. 15:28  
Blogger Yosofine sa...

Snyggt! En sån ska jag oxå göra! Tack förresten för ett skitbra brev! Väntar spänt på nästa!

14 september 2010 kl. 15:51  
Blogger Anna Ileby sa...

Anonym - kursen kommer ungefär var tredje vecka, ibland lite längre, ibland lite mindre, beroende på hur mycket jag har att göra. Men den som väntar på något gott!

Yosofine - vad kul att du gillade det, hoppas jag kan få till nästa också!

14 september 2010 kl. 15:55  
Blogger Mika sa...

Jag tror jag är kär i den där lampan... det är säkert för att den blev så bra som gör att inget kan toppa den idag.

Förresten! Det skulle vara roligt med lite tips om markers i brevet... det och hur man tecknar tyg och kläder...

14 september 2010 kl. 19:57  
Blogger Linda sa...

Diggar den stora ramen på väggen, sjukt snygg!

14 september 2010 kl. 20:47  
Anonymous Elin sa...

inte roligt med sånna dagar när man känner att inget går bra..
men efter att ha kikat in på din blogg nån gång då å då så måste jag få säga att du är otroligt kreativ å duktig! :)

15 september 2010 kl. 08:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida