söndag 19 september 2010

Anna och Textilfamiljen!




Nu är jag hemma från Borås och ett dygn ihop med dom här!
Det kändes precis som om vi pratat varje dag, som om tiden stått still och som vi alltid skulle ses och dansa hela nätterna.
Tyvärr är ju inte det fallet men det spelar ingen roll sålänge jag vet att dom finns där, en kort tågresa bort finns alla dom här fina fina människorna!
När vi stod där på dansgolvet kändes det så himla fint, för en gångs skull kände jag mig inte det minsta ensam längre.
Ni är ta mig tusan världens bästa!
Tack för ett fantastiskt dygn!

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

TACK du! vi har en fin familj! vackra männoskor i den bästa kombon! kom tillbaka snart!

20 september 2010 kl. 00:01  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill ligga med hon den blonda i förgrunden!

20 september 2010 kl. 02:30  
Anonymous Elin sa...

jag är så avundsjuk!!

20 september 2010 kl. 10:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida