fredag 23 april 2010

Anna Pysslar Mer!


Vi ska ha modevisning med skolan om en månad. Vi ska sy tre uppsättningar var.
Jag ska göra tre t-shirts, sömnad är inte mitt favoritämne så jag gör lätta grejer.
Däremot är tryck nått jag tycker är extra roligt, så här är en av mina blivande t-shirtar!
Självklart är den gjord i ekologisk bomull.
Sen ska jag göra två till men dom är inte färdiga än, visar när jag är klar!

Idag kommer mamma, pappa, Matilda och min storebror hit!
Ohhh vad roligt! Hoppas nu bara att Värnamo visar upp sig från sin bästa sida.

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Lina sa...

Vilken fin tshirt! Men jag tycker kossan ser lite skev ut :S

23 april 2010 kl. 12:18  
Blogger sarapirat sa...

fin tröja och ett bra budskap! du ritar så fint...

23 april 2010 kl. 12:29  
Anonymous Sara sa...

fantastisk!!!!!!!!

23 april 2010 kl. 13:47  
Anonymous Anonym sa...

varför är kossans framben tjejben? Alltså fötter istället för klövar...?

23 april 2010 kl. 17:26  
Anonymous Lovisa Illustratör sa...

Lovley! Vilket härligt linne. Det gillar vi !.) *tumme upp*

24 april 2010 kl. 13:33  
Anonymous Joanna sa...

haha, fan va smart tryck!!
det har jag aldrig tänkt på, det där med kon:P

25 april 2010 kl. 14:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida