torsdag 22 april 2010

Anna och Hatten!




Vi har haft hattkurs i skolan! Så jästrikens roligt!
Jag gjorde ett plommonstop och den här sjömans/flygvärdinnekepsen!
Nu är mitt nästa "hitta-på-loppis-mission" en hattstock!

Jag har också räknat ut att jag inte kom in på Konstfack eftersom min brevlåda ekar tom från intervjubrev.
Min mage gjorde ont när jag insåg det men samtidigt blev jag ännu mer sporrad att göra bra prover till Beckmans.
De är redan nu bättre än de jag skickade till Konstfack.
Men klart det svider lite i hjärteroten att ÅTERIGEN ge upp drömmen om Konstfack.
Det här var nog sista gången jag plågade mig själv med att söka.
Fast det har jag ju sagt varje år så.

Andra saker jag får vara glad åt:
-Nytt uppdrag för UnderbaraClaras tidning! Extra roligt eftersom det är sånt som jag inte brukar teckna.
-Ett jobb för en tidning!
-Två teckningar med klippdockor till ett barnklädesmärke!
-Tre teckningar till Björn Borg Footwear!

Sug på den du, Konstfacksjävel!

Etiketter:

10 kommentarer:

Anonymous Jennie sa...

Heja heja, du är grym oavsett vad Konstfack tycker!

22 april 2010 kl. 19:57  
Blogger Eva sa...

Ha. Konstfack kommer allt få se hur grym du är, å du behöver egentligen inte alls deras utbildning, du klarar dig bra själv. Kör hårt tjejen! Jag hejar på dig varje dag fast du inte hör mig, men så är det.

Kramen damen!
Eva

22 april 2010 kl. 20:07  
Anonymous Anonym sa...

Anna! Du klarar dig utan Konstfack!

22 april 2010 kl. 20:50  
Anonymous underbaraclara sa...

Konstfack can go fug itself. Anna for president

22 april 2010 kl. 20:53  
Anonymous kajsa sa...

Dom fattar inte vad dom går miste om. Och lika bra det. Det kommer svida som fan i deras magar när de inser om ett par år vad de förlorade!

22 april 2010 kl. 21:41  
Blogger Linneth sa...

Äh fan! Kom igen Anna!! Tappa aldrig hoppet och tänk alltid Jag kan, Jag vill och jag måste!! Tro på dig själv för det gör nämligen alla vi andra:) Massa kramar och trevlig helg

23 april 2010 kl. 09:03  
Blogger Linneth sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

23 april 2010 kl. 09:04  
Anonymous Alex sa...

Fast alltså, hade du kommit in på konstfack, säg förra året, så hade du ju inte gått en kurs där du fått testa att göra hattar. Och på nåt plan kan jag nog tycka att det i sig är fantastiskt utvecklande. Nu vet man ju inte var du hade varit om du kommit in på konstfack redan för tre år sen, men Anna för sjutton, du har ju kommit långt, och du är selfmade! Det är fan stort och jävligt häftigt, och sen känns du äkta och som nån man kan relatera till, trots att du har fantastiskt mycket talang. Konstfackstyper känns ibland som en annan art, om än fantastiska de med.

Kram på dig.

23 april 2010 kl. 09:06  
Anonymous agnes sa...

way to go anna!

23 april 2010 kl. 13:15  
Anonymous Anonym sa...

Är lite sugen på att lära mig göra hattar. Vem höll i den kursen??

24 april 2010 kl. 23:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida