söndag 14 februari 2010

Annas Alla Hjärtans Dag!






Jag har haft världens mysigaste alla hjärtans dag. Jag kan inte minnas att jag någonsin gjort något speciellt den här dagen men i år blev jag bortskämd!

Först en heldag på köpcentret i Jönköping med träningsskor, hostmedicin och cheeseburgare.
Sen åkte vi till det hemliga stället som visade sig vara Anna Gretas inne i Jönköping.
Det va en supemysig tapasbar (fullproppad med kärlekspar) man fick fylla i en lista på vad man ville ha och sen kom det in en hel hög med godsaker!

Åhhh vad mysigt, speciellt när man får sitta mitt emot världens stiligaste man!
Satan i gatan vilket kap den karln är! Lyllos mig!

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hej anna! vill bara säga att din blogg är så fin! Du verkar vara en grym person som vågar och njuter. Fortsätt så! Massor med pepp från danmark!

15 februari 2010 kl. 09:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida