torsdag 11 februari 2010

Anna Älskar!


Jag älskar att....

- Min pappa ringer flera gånger i veckan för att säga vilken plats jag ligger på Bloggtoppen!

- Min morbror läser bloggen varje dag, för att sen ringa och läsa högt för min mormor så hon också får veta vad jag skriver!

- Jag kan ringa min mamma tio gånger på samma kväll och hon ändå svarar lika snällt varje gång!

- Emil kan ligga och klappa på mig i timmar, medans han sover!

- Att min storebror har PRECIS samma humor som mig så jag kan skratta halvt ihjäl mig när han ska berätta om sin dag ("...sen fanns det bara ett namn kvar i telefonkatalogen och det namnet innehöll inga vokaler så jag vågade inte ringa!")

- Att jag börjar få samma vita ludd på kinderna som min mormor har! Det känns så hemtrevligt att klappa på.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger grindsson sa...

Superfin bild och superfin lista:)
/Malin -Ett fan till dina bilder

12 februari 2010 kl. 09:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida