onsdag 20 januari 2010

Anna Ritar!


Kolla vilket fint omdöme jag fått på glife.se!

"Jag vet inte om det är teckningarna, Anna Ileby som person eller det faktum att jag (i smyg) gråter stora tårar över saknad kreativ förmåga. Hennes teckningar är fantastiska och av det bloggen berättar, så även hon. Gammal hederlig, tvättäkta talang - en otroligt frisk bris i den annars ganska skruvade bloggvärlden."

Jag är alldeles rörd! Tack snälla.


Jag fick gå hem från praktiken idag. Klorinet fick ansiktet att börja klia big time igen så jag flydde fältet.

Istället blir det hemma-arbete för mig ikväll.

Vill ni läsa vilka fler bloggar Mira ansåg vara de bästa så finns länken här!



Tack Sofie för tipset!

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Mika sa...

...men alltså seriöst! Vet dom inte om att man använt klorgas som vapen under första världskriget??? Förväntar dom sig verkligen att ni ska gå runt i det? Det verkar helt vrickat! Nu vet jag inte om det utvecklas klorgas där ni går runt (är ingen kemist) men kolla upp det... http://www.faktasamlingcbrn.foi.se/filer/c_sidor/2/3.html

Mika

20 januari 2010 kl. 19:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida