fredag 22 januari 2010

Anna om Arbetsprover!

Jag vill hem och göra arbetsprover.
Jag är peppad och sugen på att låsa in mig med ett limstift, mina pennor och lite rödvin.


Känner mig så upplyst efter mötet igår att det känns som allt annat bara står i vägen just nu.
Jag har inte tid, m å s t e b l i l y c k a d !

Fånigt, men så känns det.
Kanske jobba lite själv, sova lite i ett rum i någon annans lägenhet, praktisera några dagar, teckna lite de andra. Försöka ta sig fram i snömodd och lågkonjuktur.

Måste lära sig illustrator. Måste lära sig InDesign. Måste lära sig Photoshop. Måste komma in på Konstfack.



Nu blev jag plötsligt trött.

Kvällen ska spenderas med min bästa Lidberg och en flaska vin. Just nu kan jag inte komma på någon lämpligare sysselsättning.
Behöver vila min överkokta hjärna mot hennes sidecut.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous charlie cramer sa...

Jag sitter och fixar för fullt med InDesign nu. Jag går på folkis och läser till journalist. Det är rätt roligt. InDesign. Photoshop har jag om två veckor. Kanske ska mejla dig en lat hund för inDesign vi fick idag. ??

STOR CRAM

22 januari 2010 kl. 16:47  
Blogger Nathalie sa...

Hurrudu, du är ju faktiskt mitt i det! Lyckas kan du redan säga att du har gjort, i mina ögon. Du är en sjukt härlig tjej med bra attityd och lika mycket talangfull som härlig.

Det är ju nu det börjar allting, bara sätta dig och njuta för nedförsbacken.

Det är vad jag tycker!

23 januari 2010 kl. 10:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida