söndag 10 januari 2010

Anna Dammar av Bloggen!


Knak, brak, knirr och knarr.

Det rör sig i den gamla bloggen Anna Ritar.


Jag städar av, dammar och öppnar fönstren på vid gavel. Gammal luft byts ut mot ny och bloggen får åter se dagens ljus.


Den här bloggen andas jag.
Den utrålar kreativitet, individualism och egenhet som är lite sådär irriterande självgod men ändå ganska upplyftande i tråkiga medelSverige.



Glossiga modetidningar i all ära.
Men ingenting går upp mot att ha en egen, handknåpad och alldeles underbar blogg!
En som är min egen.
Som jag får säga och skrika och gråta och skratta hur mycket jag vill i.
För den är min.

Välkommen tillbaka till Anna Ritar!
Nu kör vi!

Etiketter:

9 kommentarer:

Anonymous Annie sa...

Oj, är det sant? Jag gick bara in här för att kolla på dina gamla teckningar. Vad roligt om du går tillbaka till Anna Ritar!

10 januari 2010 kl. 17:31  
Blogger Johanna Urban sa...

KUL!!! Välkommen tillbaka!!! :) Gillar skarpt din öppningsbild, vad det nu heter :P Fint Fint!!!

//Johanna

10 januari 2010 kl. 18:14  
Anonymous D sa...

Äntligen! :)

11 januari 2010 kl. 14:28  
Anonymous Anna sa...

Åå vad roligt! Jag tyckte du gjorde ett bra val måste jag säga, även att du är grym oavsett var du bloggar!

11 januari 2010 kl. 20:58  
Anonymous sara sa...

du är så sjukt duktig! vad kul.

11 januari 2010 kl. 21:05  
Anonymous Malin sa...

Välkommen tillbaks! Jag har lixom undrat vart du tog vägen ;)

12 januari 2010 kl. 00:13  
Anonymous Ämma sa...

Hurraa vad roligt! Det känns hemma på en gång =)

12 januari 2010 kl. 11:35  
Blogger Linnsej sa...

woho säger jag bara! :D

13 januari 2010 kl. 09:56  
Blogger Fejdan sa...

Weeee! HÄRLIGT!!!

14 januari 2010 kl. 09:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida