måndag 6 april 2009

Anna Erkänner!


Nu ska jag erkänna nått, som officiellt gör mig gammal.

Jag minns det som igår, jag va och hälsade på min bror och Matilda i Sala. Jag stod och gjorde mig i ordning i badrummet när jag upptäcket ett långt hårstrå. Jag borstar bort det och antar att det kommer från deras hund.
Till min förskräckelse så försvinner det inte, jag borstar och viftar men icke.
Det sitter det fast!
Jag har alltså skägg.
Jag är officiellt gammal och en gång i månaden får jag dra bort ett litet, hårt skäggstrå från hakan.

Nu har jag erkänt.

Etiketter:

9 kommentarer:

Blogger Fejdan sa...

Då erkänner jag också. Samma sak. :D

6 april 2009 kl. 09:28  
Anonymous emma sa...

...jag har två grova svarta hårstån precis bredvid min navel som jag måste dra bort med jämna mellanrum. Och jag har annars blonda osynliga hårstrån.

6 april 2009 kl. 11:59  
Anonymous josefin sa...

vilken otroligt fin blogg du har. och en verklig talang när det gäller att teckna!

6 april 2009 kl. 13:35  
Anonymous Sara (sarahagman@hotmail.com) sa...

Jag har också "skägghår" på min haka. Som DESSUTOM kommer från två separata födelsemärken - precis som en häxa. ;)
Men med en pincett så försvinner de lika fort som de dök upp. :P
Så vem av oss är värst? *ler*

6 april 2009 kl. 14:21  
Anonymous Emma sa...

Hahaha, men Anna. Jag har också ett skäggstrå på hakan. (Och ett på käkbenet också, fast det är lite mer oberäkneligt.=D) Det är nog väääääldigt många som är gamla om det är en sån måttstock man ska gå efter! =)

6 april 2009 kl. 21:04  
Anonymous Matilda sa...

HAHAHA, jag minns det där jag! :-D

(drog förresten bort ett näshår från mattias igår. jag var bara tvungen...)

6 april 2009 kl. 21:45  
Anonymous Hallånet sa...

Misströsta inte, jag har kanske fem strån på hakan! Har haft i några år, minns inte riktigt. De har blivit fler med åren, men jag är inte rädd - bara tjugo år också.

7 april 2009 kl. 08:48  
Blogger inmanejable sa...

Jag har två! :O

17 augusti 2009 kl. 16:36  
Anonymous Josse sa...

Anna, vännen.
you are not alone..

20 september 2009 kl. 23:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida