torsdag 2 april 2009

Anna får Publicitet!


Jag har en vän som jobbar på Glamour! Det är fancy.
Hon och jag ställde ut ihop en gång, drack vin utanför utställningen och glömde alldeles bort alla besökare, sen gick vi på popaganda och satt på gräser och jag minns att Daniel som jag va ihop med då, gjorde en ring åt mig av en gammal champagnekork.
Men nu ska Emma gifta sig! Hon bloggar om sitt bröllop som verkar bli väldigt annorlunda och urfint!
Idag dök jag upp i bloggen, eller iallafall mina tavlor som hon köpt av mig! Fem sura gubbar! Sen köpte hon fem tanter också, vid ett senare tillfälle.
Så tack Emma för den fina hedersplatsen i köket och lycka till på bröllopet! Jag följer allt med spänning!
(bilden är från Emmas kök)

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger ina sa...

jag har också sådana stolar som är så fina!

2 april 2009 kl. 13:28  
Anonymous malin sa...

Fint, både köket och dina tavlor på väggen! Jag lånar bilden på min blogg (men länk och allt förstås!), om det inte är ok, så säg till, och jag tar bort den!

21 maj 2009 kl. 14:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida