onsdag 1 april 2009

Den rätta för Ileby!


Jag tittade på den rätta för Rosing igår, jädra sjukt program! Hon är för tusan 35, vad gör hon med en 19 åring då!?! Om en 35 årig kvinna känner att hon och en 19 årig kille har nått som helst intellektuellt utbyte så är det antingen fel på henne eller så är han Einstein! I detta fallet vet vi nog vem som var den felande länken.

Fast jag ska inte säga nått, jag har ju en man som är två år yngre än mig. Han är den rätta för Ileby.
I helgen spenderade jag alla mina vakna minuter med honom och de få stunder han inte va i närheten så saknade jag honom hysteriskt.
Han är precis sådär man vill att en kille ska va. Vi va på en fest med massa hockeykillar (om man känner mig så vet man att jag är så långt man kan komma ifrån att va en hockeykille-tjej) men Emil såg till att jag hade det bra och hade sin varma hand på mitt knä under bordet, satte på mig sin keps och sa hur söt jag va var femte minut.
När jag är med honom känner jag mig inte som 25, då känner jag mig som 14, nykär och korkad och jag älskar det!
Allt annat i mitt liv är så stort och planerat och uttänkt men han är bara enkel, snäll och får mig att känna mig speciell.

Men vad vet jag, Linda Rosing kanske kände sig speciell med en 19 åring. Man kan ju inte så noga veta.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida