onsdag 1 april 2009

Anna och Strumpbyxorna (del 2)


Så nu har hela världen sett de tvåfärgade strumpbyxorna från Lindex. Alla modebloggare kan ju använda strumpbyxorna ihop med den där pariströjan med upp och nedvänt eiffeltorn och sen är ni i hamn!
Jag har under de senaste dagarna sett inte mindre än sex av de största modebloggerskorna med de här strumpbyxorna. Ja låt oss tipsa om samma sak allihop!
Jag läser mycket bloggar, som inspiration och för att få ideér men blir man inspirerad om alla ser likadana ut?
Inte det minsta.
Det får mig att längta efter second-hand fynd som ingen annan har, att måla mina egna tröjor och att rota i mormors garderob.
Allt för att slippa se ut som 598627 miljoner andra Lindexben.

Jag föredrar mina Lindex strumpbyxor med ett vitt och ett svart ben som jag köpte i vintras. Men det va det minsann ingen mer som skulle ha. Jag måste skaffa mig större inflytande på dagens ungdom.

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous August sa...

Jag såg strumpbyxorna på Lindex i vintras, men visste inte hur de skulle se ut på... Men efter ditt inlägg så slog jag till... och har inte ångrat mig en sekund... Men jag hatar att se ut som alla andra, därför försöker jag hitta på finurliga lösningar på "vanliga" kläder...
Tack för en underbar blogg!

1 april 2009 kl. 12:51  
Anonymous kajsa sa...

Puss på dig kloka kvinna!

1 april 2009 kl. 13:49  
Anonymous Hallånet - hallonhimlen.blogg.se/journalistik sa...

Haha, min kompis Catariina bloggade OCKSÅ om strumpbyxorna. Har dock personligen inte iakttagit dessa byxor i Helsingfors, eller Finland över huvud taget.

Catariinas inlägg om saken: http://catariina.papper.fi/comment/new/?id_pst=40269

1 april 2009 kl. 21:48  
Anonymous Marina sa...

Haha förbannat bra skrivit! *tummen upp*

1 april 2009 kl. 22:53  
Anonymous Anonym sa...

precis likadana fanns på h&m redan förra sommaren. och på american apparel ännu tidigare. så nu vet vi det. hejhej.

3 april 2009 kl. 20:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida