söndag 5 april 2009

Som Natt och Dag!




Jag älskar söta saker, 50-tals inspirerat och retro. Lite det som påminner om när man va liten och allt va mycket enklare.
Jag frågade Emil en gång vad han gillade för underkläder, han svarade - Vad som helst, bara nått annat än det du har nu.
(jag har mest randigt å prickig, bekvämt och utslitet)
Så då köpte jag volangtrosor och tänkte jag skulle överraska honom! Kände mig superfin. Hans reaktion: -Men du ser ju ut som en femåring!
Åh.

Så visade jag de nya vita sandalerna. Jag tycker dom är docksöta och jättefina, Emils reaktion: - Är inte det där barnskor? Såna hade iallafall min syster när vi va små.
Attans.

Vi är som natt och dag jag och Emil. Nu låter det som han är otrevlig så gott som alltid men så är det verkligen inte, när han gillar nått så säger han det! Och när han ogillar nått så säger han, på småländksa och så snällt han kan att det kanske inte va hans favorit.
Men ja, vi är som natt och dag.
Kanske därför det funkar så bra.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Emma sa...

Sandalerna var ju himla söta! :)

7 april 2009 kl. 13:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida