lördag 31 januari 2009

Anna och Kändisarna!


Idag är min storebror och min favoritsvägerska Matilda med i Expressens Leva och Bo!
Dom har nämligen en väldans fin och ytterst fiffig lägenhet.
Jättefint repotage och finfina bilder, det enda jag har att klaga på att det står "sambon Mattias", det borde stå "sambon Mattias, även Annas storebror".
Men jag får väl leva med det då ;)

På måndag eller tisdag dyker Värnamo nyheter upp hemma hos mig och gör ett leva och bo i min lägenhet.
Fan, jag vill också va i expressen. Men jag tror inte min lägenhet skulle täcka fyra sidor, jag tror inte ens den skulle täcka en fotograf och en reporter samtidigt.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

tjohoo! :D
haha, nu ska jag och mattias försöka ta oss till affären och köpa den. men den satans willys här brevid verkar bara köpa in EN leva och bo-tidning i månaden... så vi får väl se om vi lyckas hitta´n!
:)

31 januari 2009 kl. 12:13  
Anonymous Anonym sa...

Jag såg din teckning i bakgrunden, ;)

8 februari 2009 kl. 01:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida