lördag 24 januari 2009

Anna Flyttar!


Jag och herr Emil har bestämt oss för att flytta ihop! Inte imorgon eller så men bara att vi SKA det känns stort!
Han är kvar i Åre tills i maj så innan det blir ju svårt men sen så.
Bara den där känslan, att planera ihop, att få bestämma och få bygga, fixa och dona. Att få köpa inredning som inte bara är för mig, att få starta något som är vårt, som en liten bubbla av rolighet! Så känns det!
I mitt huvud har jag redan målat, tapetserat, skruvat upp hyllor och inrett medans Emil byggt skivbord, snickrat hyllor och donat.
Åhhh det här ska bli roligt trots att jag måste ge upp min rosa hall, men vad gör man inte? Jag får ju en snygg man istället, det slår nästan vilken hall som helst!

Etiketter:

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Anna du får inte flytta! jag tycker att det är sååååååå cooolt att bo i samma stad som en kändis! hahaha.. för det kan man kalla dej! älskar dina tavlor och tekningar! jag ska, jag ska, JAG SKA på din utställning i värnamo! när va den ? :D

24 januari 2009 kl. 20:48  
Blogger Anna Ileby sa...

Hahahaha vad gulligt sagt! Jag kan dock trösta dig med att jag nog bara flyttar till lägenheten bredvid min nuvarande så Värnamo är fortfarande där jag ska bo, iallafall några år till!

24 januari 2009 kl. 20:53  
Anonymous Anonym sa...

Lycka till med allt i livet. Du är en talang! Kram. FärjanRuth. boatpastor.wordpress.com

25 januari 2009 kl. 10:13  
Anonymous Anonym sa...

Nej men va kul! Själv längtar man bara efter att skaffa egen lägenhet, utan kille eller inte, för att få inreda alldeles själv. I ett litet rum, som mitt, finns det inte så mycket plats för kreativiteten att spira.

Tack för bilden på cyklen förresten, den var jättefin! Haha, och farmor sa att du hälsade att den inte var lätt att göra. Jag svarade "nejmen det menar du inte, haha" jag skulle inte ens försöka få till en cykel på papper så jag ger dig creeds för den! Ha det bra!

25 januari 2009 kl. 14:53  
Anonymous Anonym sa...

Grattis baby-oh!

25 januari 2009 kl. 15:56  
Anonymous Anonym sa...

Du är så underbar!!!
Jag har ocks bestämt med min kille att vi ska flytta i hop. Det känns ju för härligt! Men just nu är han i australien (saknasakna) men om nån månad sådär, DÅ är det dags. Sthlm tror jag det blir.

I dag är nästan en historisk dag btw. Jag ska göra min första promarker tecknig :) fick pennor i julklapp sedan jag visat din blogg för min pojkvän och sagt att SÅ vill jag också göra.

Puss och kram,
du är BÄST. jenny

25 januari 2009 kl. 17:24  
Anonymous Anonym sa...

Hej, Du är härmed "utmanad"

Jag har gått och blivit förälskad i din blogg och har därför gett dig en av mina 7 nomineringar i "I <3 your blog"-pris eller vad man skall säga. Titta in på http://brieost.blogg.se/?tmp=25221130 för att se vilka andra 6 som fick nomineringar.

Och skulle föresten va jättesnällt om du kunde lämna en kommentar ifall jag får lov att använda en av dina bilder som liten visningsbild eller vad man skall säga till din blogglänk på min sida så mina besökare kan se ungefär i vilket stuk du målar.

Men nu är det i alla fall dags för dig att länka till 7 stycken bloggar du anser va värd läsningen.

Vänliga hälsningar
Jillie

25 januari 2009 kl. 22:23  
Anonymous Anonym sa...

Åh, hihi, grattis! Det där lät ju helt underbart :')

26 januari 2009 kl. 00:20  
Anonymous Anonym sa...

jätte fin blogg :) allt bra? :)

26 januari 2009 kl. 09:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida