söndag 26 juni 2011

Anna Snurrar!



Nu är jag tillbaka hemma hos mamma och pappa igen efter en helg i de Värmländska skogarna, utedass, vatten i brunnen och myggor, knott och volleyboll!

Jag har varit på jakt efter en röd kjol så länge jag kan minnas, men de är alltid minikorta, alldeles för långa eller helt enkelt inte sådär som jag vill ha dom.
Jag vill ha en som andas 50-tal, som man kan ha blå och vitrandig tröja nedstoppat i och som passar perfekt på västkustbryggor och sandiga tår.
Då är det tur man har sin bästa kompis som designar alldeles ypperliga kläder!
Jag bara skrev måtten och hur jag ville ha den och vips, så fick jag en SÅHÄR fin kjol, med prickar inuti och allt! Perfekt!
Så om det är nått du är på jakt efter så är det bara att fråga Wenche, hon fixar det mesta, snabb är hon också. Så nu kan jag snurra bäst jag vill, i den finaste kjolen av alla!

Wenche hittar du på wenchedesign!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Mirijam sa...

Wooo, tjusig!

26 juni 2011 kl. 16:27  
Anonymous Jeanette sa...

Fin! <3

28 juni 2011 kl. 09:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida