torsdag 5 maj 2011

Anna Pysslar!


Maskera.

Maskera mera.

Färdigt!


Jag köpte en ny skohylla idag på jobbet, med hyllor som såg ut som stringhyllor, en hylla för varje par converseskor vi har. Men när jag kom hem och skulle sätta upp den såg väggen så himla trist och vit ut, så jag målade den orange!
Det blir alltid orange hemma hos oss för jag beräknade lite fel i förra lägenheten när vi skulle måla en vägg orange så vi har 9 liter extra färg, oops! Så därför blir det alltid orange när jag får ett måla-om-infall eftersom vi alltid har den färgen hemma. Men det gör inget för den är lika fin varje gång.

Visar hallen igen sen när hyllan är på plats. Förresten har jag planer om att göra om i ateljén igen också, alldeles väldigt turkost!
Köpte nämligen en ny plåtlåda att ha pennorna i när jag var i New York och den är turkos i allra bästa nyansen, så nu vill jag ha hela ateljén i den färgen!

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

kan rekommendera en jättefin färg - menthol från Alcros färgkarta..har en sådan vägg på mitt kontor tillsammans med en cerise vägg..och ett orange element =)

5 maj 2011 kl. 21:22  
Blogger Pia sa...

Åh vad roligt! Jag önskar att jag kunde måla om, men jag hyr andrahand av ett drygt och elakt pensionärspar som har världens sämsta smak.
Passa på att möblera om i ateljen också när du ändå håller på, sådant är så mysigt!
Jag rekommenderar färgerna Ärg och Kärleksört från Alcro. http://www.alcro.se/inredningskollektionen.aspx

6 maj 2011 kl. 10:29  
Anonymous Elin sa...

Var hittade du den där grymma skohyllan? Den är precis vad jag behöver, och så himla fin!

8 maj 2011 kl. 13:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida