fredag 6 maj 2011

Anna Inreder!





Här är det färdiga resultatet! Fint va?
Hyllan är från MIO och går att kombinera lite hur man vill, med hyllor, krokar eller korgar. Fiffigt.






Fick tips om alcros färgkarta av en läsare inför ommålningen av min ateljé.
Jag är en riktig junkie när det kommer till färgkartor, har flera stycken hemma och när jag är i färgaffärer tar jag alltid med mig massvis med såna där färgprovslappar, bara för att dom är så fina.
Min favorit hos alcro är deras namn, färgen "blupp-blupp" och "strutt" är mina favoriter, iallafall när det kommer till namn. Ska vi tala om färg, så tycker jag att "fisk" är absolut finast!

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

förbannat snygg hylla!!!

6 maj 2011 kl. 22:34  
Anonymous Jennie / Limepuff.se sa...

DJÄVULSKT snygg hylla! :O Och sjuukt snygg orange väggfärg, men HYLLAN!

8 maj 2011 kl. 10:09  
Anonymous Maria sa...

Blidde jättefint med skohyllan! Vill också ha, men har inte så fina skor att hylla upp! =)

9 maj 2011 kl. 00:02  
Anonymous Evali sa...

Läcker färg och snygg hylla! 10 poäng :)

10 maj 2011 kl. 21:03  
Blogger Frida - fridasbetraktelser sa...

Wow! Imponerad!

11 maj 2011 kl. 12:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida