fredag 3 december 2010

Anna Tipsar!




Som ni vet har ju jag färgat håret orange. Det är den färgen som snabbast försvinner och vägrar sätta sig ordentligt. Så om jag bara tvättar det som vanligt så blir det ganska snabbt guldrött (vilket också är helt okej)
Men om jag vill få tillbaka det där skrikiga så använder jag Revlon Nutri Color Creme 400 i färger Tangerine (bara en sån sak får en ju att vilja använda det)
Det finns i massor med olika färger och är helt strålande, bara använda som inpackning och vips är håret som man hade det efter frisören igen!
Jag har provat platina blond och den här färgen och jag tycker båda har varit sketabra rent ut sagt.

Det var dagens tips!
(och nej, jag är inte sponsrad, I wish. Men nej, bara ett helt vanligt tips)

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Sara sa...

Den använder jag också till mitt knallröda hår (inte tangerin då, men jag minns inte min färg heter), super!

3 december 2010 kl. 12:27  
Anonymous erka. sa...

tokbra är den bömben! har en för blondies :D

3 december 2010 kl. 15:34  
Anonymous Anonym sa...

Kul! Har länge funderat på om jag ska köpa sån inpackning eller ej, blir nog så att jag slår till nästa gång. Tack för tipset!

3 december 2010 kl. 17:42  
Anonymous underbaraclara sa...

jag använde också den när jag var rödtott!

3 december 2010 kl. 21:25  
Blogger Unga fröken Karlsson sa...

Älskar frillan. :)

6 december 2010 kl. 10:15  
Anonymous Anonym sa...

blekte du håret innan du färgade det orange eller färgade du det direkt så hos frisören? har funderat på sådan färg länge men inte vågat men nu känns det som det är dags ;)

14 juli 2011 kl. 21:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida