tisdag 9 november 2010

Dagens Porträtt!


Nu när jag ändå igång med uppdaterandet kan jag lika gärna slänga in ett dagens porträtt också, det blev ingen mindre än Kajsa!
Kajsa var för övrigt här och hälsade på med sin pojkvän för några veckor sen. Det är så konstigt att träffa bloggare vars blogg man läser varje dag, för det känns som man känner dom, de vet ju allt om mig och sådär.
Men det är trevligt, speciellt med henne för hon är väldigt lätträffad!

Det här var mitt första porträtt i nya ateljén och jag tycker den verkar ha haft en god inverkan på tecknandet!

Nu ska jag sova, imorgon är det dags att packa upp alla kläderna, phuu.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous kajsa sa...

Alltså, hej hej världens gladaste tjej! ÄLSKAR bilden. Blir lika glad varje gång du ritar mig men denna är något alldeles extra. Kanske för att den är fotad i mitt älskade skåne, vid havet och utav Mikael? Åh. Tack Anna!

9 november 2010 kl. 22:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida