tisdag 2 november 2010

Anna om Utmattningen!

Jag är slut som människa, helt färdig. Jag orkar inte tänka, inte röra mig, inte lyfta ett finger.
Jag ska aldrig flytta mer, aldrig packa lådor, aldrig skura golv och bära kartonger.
Jag vill bara få flytta in, lägga mig i min egen säng bredvid min egen familj och få sova i mitt nya sovrum.
Att flytta och inte få njutningen av att få flytta in är lite av ett antiklimax.
Jag är bara så trött så trött.
På att inte få vara hemma. Inte ha ett hem som är mitt eget. På att vara i pausland.
Även om jag har det bra nu också så finns det inget som slår att komma hem, sparka av sig skorna bredvid den man älskars skor, få krypa upp i soffan och fisa bäst man vill.

Snart, snart snart. Bara fyra dagar kvar.
Sen byter vi adress på riktigt.

Vill ni veta en rolig sak, min pappa är med på Elsa billgrens blogg idag, hur konstigt är inte det? Men ack så fint förstås, det är han som spelar guitar hero om ni undrar! HÄR hittar du Elsas blogg!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Sandra sa...

Har också flyttat precis! Det är lika ansträngande som att ha tränat i tio dagar utan uppehåll! Men det ska bli gött om ett par månader, när man bott in sig och börjat få allt sådär fint som man vill ha det!!! :)

2 november 2010 kl. 23:19  
Anonymous linn sa...

kämpa på fina du!! du är bäst!!! puss å kram

3 november 2010 kl. 14:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida