måndag 15 november 2010

Anna på Facebook!

Jag har facebook som alla andra människor i världen (utom min mamma och storebror som kommer vara sist med att skaffa det av alla)
Men jag är lite petig med vilka som får vara vän med mig, inte för att jag inte tycker om er som frågar såklart, men jag vill gärna ha en relation mer än "bloggare" innan vi blir vänner.
På bloggen kan jag välja vilka bilder som läggs upp, på facebook blir man taggad hit och dit hela tiden och bilden jag målar upp här kanske inte alltid stämmer med "såhär är jag när jag är med mina kompisar och ingen ser på-bilden".
Den är jag inte beredd att visa för alla.
Den är privat och på riktigt och jag vill kunna ramla omkull och se hemsk ut och allt däremellan ifred helt enkelt.
Men här får ni ett snabbt utrdag av mina bilder jag blivit taggad på, just på facebook!



I Rebeccas sommarstuga i Värmland, så jäkla mycket mygg att vi knappt kunde sitta ute, men skam den som ger sig. Jag och Emil drack vin under sjalarna.



Från modevisningen vi hade med skolan. Jag var så nervös att knäna skakade och jag inte andades en enda gång under min 1½ minut på scenen. Men såhär såg det iallafall ut från publikens håll.




Att sommardiska med vatten som värms upp på spisen och när det bara är envis dill på alla bestick från all färskpotatis man ätit. Det är det absolut bästa som finns. Jag avsäger mig allt ansvar för foppatofflorna dock, de är ABSOLUT inte mina!




Sista kvällen med gänget. Min bästa kväll i hela mitt liv, även om jag grät hela vägen hem sen. Men det var så himla fint, nostalgiskt och helt perfekt. Dessutom hade jag precis fått en finfin turban i siden som Josefin gjort åt mig!




Nyårsafton och Emil bjöd in till spontan efterfest hemma hos oss, tema hatt och glasögon (dvs mina hattar och mina glasögon) det här var inte en särskilt lyckad tillställning, fast alla hade roligt utom jag och det är väl det som räknas när man har fest kanske.

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Ämma sa...

Det tycker jag är en riktigt sund inställning! Men du kan ju alltid skapa en fanpage på Fejan. Då får du en reklamkanal där som ändå inte är din personliga profil. Dä tror ja på!

15 november 2010 kl. 15:51  
Anonymous Johanna sa...

Jag vill också vara fan of Anna Ileby på facebook :)

När jag nu ändå är igång och kommenterar kan jag ju passa på att säga att jag tycker du är så himla cool och inspirerande! Jag skriver nästan aldrig här, men läser alltid din blogg.

15 november 2010 kl. 21:49  
Anonymous Anonym sa...

Oj vad pretto!

16 november 2010 kl. 14:17  
Anonymous Malin sa...

Förstår hur du tänker!

Det är antagligen inte meningen, men just nu kan man se dina bilder och dem du är taggad i, även om man inte är vän med dig. Men det där går ju att ställa in.

16 november 2010 kl. 16:52  
Blogger Unknown sa...

Du verkar himla vettig tjejen!

16 november 2010 kl. 21:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida