måndag 10 maj 2010

Anna om att stå i Centrum!


Idag hade vi en övning i skolan där alla fick ställa sig på ena sidan rummet och sen skulle man, ensam, ställa sig mitt emot de andra så de kunde titta på en i 40 sekunder.
Det va hemska evighets sekunder och jag HATAR sånt mer än något annat!
Men det var nyttigt.
Men jag tror inte jag andades en enda gång under de där sekunderna.

Min pappa däremot, han älskar att stå framför folk. Jag önskar jag hade ärvt lite av det.
Han älskar också att åka snabba bilar, så när han fyllde 60 fick han köra formel 1 bil!
Sen önskade han sig en bild av mig när han körde, så varsågod kära lilla Pappa!
Här är din teckning!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger amanda löwenberg sa...

Åh sånt kan vara jättejobbigt, men som du säger, nyttigt. På en av de kurser jag läst filmades vi när vi skulle göra säljsamtal. Det var spännande!

11 maj 2010 kl. 08:04  
Blogger Anna Nilsson sa...

Usch det låter hemskt! Varför är det nyttigt?

18 maj 2010 kl. 15:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida