torsdag 6 maj 2010

Anna Back in the Days!





Förr i tiden målade jag alltid i tusch, alltså flytande tusch och gjorde laveringar (blanda med vatten för att få fram olika nyanser)
Sen tänkte jag försöka mig på det igen häromdagen och kunde inte för mitt liv begripa hur jag bad mig åt!
Det blev inte alls som då och jag la ner projektet tuschlavering för den här gången.
Men när jag har mer tid ska jag ge mig fasen på att lyckas!
Här är några exempel på hur jag målade back in the days, de här är från när jag gick på gymnasiet.....alltså 8-9 år sen. Skrämmande länge.

Etiketter:

6 kommentarer:

Blogger amanda löwenberg sa...

Åh Anna du är så duktig! Jag har en kompis som också heter Anna som också är otrolig på att måla och rita och teckna! Fint!

6 maj 2010 kl. 22:09  
Blogger Johanna Urban sa...

Jag bara älskar de två sista!

ART, http://johannaurban.blogspot.com/

6 maj 2010 kl. 22:45  
Anonymous Natasha sa...

Helt underbart!

7 maj 2010 kl. 12:06  
Anonymous D sa...

Jag minns

7 maj 2010 kl. 16:40  
Blogger Fanny sa...

Grymt fina! den första var speciellt väldigt väldigt fin:)

7 maj 2010 kl. 18:28  
Anonymous Anonym sa...

de två sista bilderna är helt gudomligt välgjorda. Så fint som bara den!

12 maj 2010 kl. 19:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida