fredag 7 maj 2010

Grattis Emil!


Idag fyller Emil 24 år! Lilla plutten!
Han fick två Mon Amie filtallrikar i present av mig. Fiffigt med presenter som man själv kan njuta av.

Idag åker vi till Danmark med vårt bästa par, Hille och Bysse!
Jag är inte alls en sån där "par-tjej" som vill ha parmiddagar och sånt där men med dom känns det bara precis som vanligt, därför ska vi nu åka till Danmark!
Vi ska bara dricka öl, förhoppningsvis sitta i solen och inte ägna en tanke åt jobb, arbetsprover eller stressiga modevisningar.
Jag har laddat batterierna till kameran så jag lovar massa bilder när jag kommer hem!

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Yosofine sa...

Låter härligt! Ha en trevlig helg!

7 maj 2010 kl. 12:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida