måndag 12 april 2010

Anna Inreder!





När man kommer hem till oss är det första man ser de här två skyltarna, Värmland och Småland.
Värmland har jag ärvt efter min farfar och när Emil såg den skulle han promt ha en Småland också, så han köpte sin på tradera.
Själv tycker jag att båda två är ganska fula, fast lite roligt är det ändå att ha dom där.

Sen är det månadstallrikarna designade av Björn Winbladh. Det fattas fortfarande några för att samlingen ska vara komplett, fast det är ju alltid roligare att samla än att äga en färdig samling så det gör inget.
Maj är min favorit.

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger amanda löwenberg sa...

Åh så fint!

12 april 2010 kl. 13:12  
Anonymous Felicia sa...

Gudars vad fina! Aldrig sett förrut!

16 april 2010 kl. 11:15  
Anonymous Alicia sa...

Åh, Björn Winbladhs porslin är så underbart! Min mamma är också helt frälst på det så man är uppvuxen bland äppelblom och runda ansikten. Älskar det villkorslöst!

16 april 2010 kl. 15:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida