torsdag 18 februari 2010

Det går bra nu!


Ni missade säkert inte UnderbaraClaras jultidning, nu släpper hon ett nummer till av sin egen tidning och gissa vem som har illustrerat i den?! Just det, jag! Väldigt roligt!

Sen idag damp det ner ett mail i min inbox från en amerikansk modetidning som vill att jag illustrerar i deras nästa nummer! Wohooo!

Gud vilken härlig känsla det är när det äntligen går bra! Tack för det!

Titta förresten vilka fina ögonskuggor jag fick av min snygga faster häromdagen, som godis!
Tur att skolan börjar på måndag så jag kan få sminka mig lite, man kan ju inte bli annat än inspirerad med dom här burkarna i skåpet!

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Ämma sa...

Åh, sjukt härliga skuggor! Fick du allihop? Vilken kalaspresent!

Du har nog faktiskt världens bästa fastrar, precis som du alltid säger. (Inte för att det hänger på presenterna egentligen, men ändå...)

18 februari 2010 kl. 17:35  
Anonymous erika sa...

guuuuuudars så härligt med jöbb och med godis till ögona! kärlek till dig! kramar!

18 februari 2010 kl. 18:17  
Blogger Moa - En magisk purt... sa...

Grattis! Tycker att det är himla kul att det går bra för dig - det förtjänar du verkligen! Kram!

18 februari 2010 kl. 18:23  
Blogger Johanna Urban sa...

Fy vad roligt att höra att det går bra för dej! GRATTIS!!!!

//Johanna

18 februari 2010 kl. 21:52  
Anonymous Anonym sa...

vill bara säga att jag tycker du är så himla inspirerande och otroligt duktig! hoppas på att allt går vägen för dig nu och tack för en superbra blogg!

18 februari 2010 kl. 22:24  
Anonymous Anonym sa...

vilken amerikansk tidining? jag bor i usa och skulle vilja kopa den!!! kram! du ar sjukt duktig!

18 februari 2010 kl. 22:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida