söndag 21 februari 2010

Anna Tränar!


Jag tänker inte bli en sån där blogg som skriver om träning, det finns alldeles för många som ger folk ont i magen. Hatade att läsa "idag har jag varit på gymmet bla bla bla".

Men jag tänker skriva såhär, att fy fasen vad gött det är att sitta i en maskin, få ta i för allt vad man är värd och tänka att man tar i för Konstfack, för alla som varit dumma, för att snön ska försvinna, för dom där jeansen, för att nu jävlar ska jag visa dom!

Det är det enda jag tänker på när jag sitter där och svettas som en gris, att jag ska nog visa dom!



Jag gör mycket på hämnd, det är en fantastisk drivkraft. Iallafall för mig.
Jag målar till och med för hämnd, fr att en dag ska jag bli världsberömd och sälja mina målningar för flera miljoner. Då ska jag skriva mina memoarer och säga hur dumma i huvudet de va som aldrig förstod!


(bilden är fotad av Erika)

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag gör också mkt för hämnd. för att hämnas på gamla högstadieklasskamrater, gamla vänner och lärare som helt enkelt inte förstod.

21 februari 2010 kl. 21:23  
Anonymous Anonym sa...

Du har väldigt fina ögon förresten..

21 februari 2010 kl. 21:25  
Anonymous Robine sa...

Grymt snygg bild!
Ang. ditt förra inlägg... WOW va tufft gjort av dig att våga vara sådär rak! Stentufft!!

Förstår helt den där ge-tillbaka-känslan. Nu driver jag iof en sån där tränings/viktminskningsblogg du snackade om - men jag är inte alltid pepp. Det är mest på senaste tiden ;).
Hursom... När jag är på gymmet och det gör ont i hela kroppen och fötterna värker till tusen så tänker jag just på att ge tillbaka... Att alla dom där som varit dumma och sagt elaka saker om mig ska se mig och tänka SHIT va snygg hon blivit. Givetvis ska jag då ha öppnat min butik också... Jag ska ju vara både snygg och framgångrik =)
Heja dig!
Och HEJA dig som tar i för att snön ska försvinna.
Imorgon på gymet ska jag lägga stort fokus på den tanken.
Bajs-snö!

Kram och hej!
Robine

21 februari 2010 kl. 23:13  
Anonymous Lina sa...

Heja Anna!

22 februari 2010 kl. 07:03  
Anonymous Saralingon sa...

Jag känner igen mig så sjukt mkt i din inställning!

22 februari 2010 kl. 18:10  
Anonymous Frida sa...

Jag känner igen mig i din inställning med. Är mycket sån pga mobbningen som man fick genomlida i högstadiet av de man trodde var ens kompisar... men det har stärkt mig som person också.

Kanon fina målningar du gör! hade varit kul att kunna måla så.
Hade velat ha en fin tavla på mig och min sambo tecknad.

Kram

23 februari 2010 kl. 14:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida