fredag 26 februari 2010

Anna goes Randig!


Jag har en förkärlek för randigt, har nog 15 randiga tröjor i min garderob!
Så imorgon ska jag ha randig fest hemma hos mig! Alla ska ha randigt, kommer bli så fint, speciellt när vi går ut och dansar sen! måste komma ihåg att fota!

Klänningen ovan vet jag tyvärr inte var den kommer ifrån men jag skulle absolut kunna gifta mig i den! Jag tycket inte man behöver va så traditionell när man gifter sig, jag är en randig typ då borde det ju synas även när man gifter sig! (Emil kunde ha randig slips, fy så fint)

Mina arbetsprover är för övrigt klara. Nästan. Världigt skönt. Lägenheten är storstädat, tom skurade golv (jag hade råkat spraylimma köksgolvet)
Nu ska jag andas ut, lägga fötterna högt och bara vänta på mina randiga vänner!

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Drottning Silvias klänning Nobelfesten 1993. :)
Förresten: Jag gillar verkligen din blogg!
/Moa

27 februari 2010 kl. 19:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida