torsdag 14 januari 2010

Anna Jobbar!


Igår gick jag direkt från jobbet hem till mina kompisar varav den ena är höggravid.
Där jobbade jag hela kvällen med att kroppsmåla hennes mage, blev väldigt fräsigt faktiskt!
Visar senare idag när jag får bilderna.


Jag vaknade halv sju imorse av att jag mådde illa. Masade mig ur sängen, klädde på mig och gick fem kilometer hem, i iskallt och kolsvart mörker.
Men nu är jag hemma......och sjukanmäld.
Man ska inte andas in klorin. Nu är det konstaterat.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Mika sa...

oj vad läskigt det lät... kolla upp dina lungor hos husläkaren... så det inte blivit permanenta skador... Hoppas att du mår bättre snart.

14 januari 2010 kl. 09:59  
Anonymous Sara S sa...

Usch, vad hemskt det låter. Klorin känns ju väldigt starkt. Akta dig i fortsättningen. Hur mår du nu?

15 januari 2010 kl. 10:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida