onsdag 18 mars 2009

Anna Testar!


Igår fick jag hem ett prov från Lush som ville att jag skulle prova deras nya parfymer som är som ett hårt vax som man stryker på handleden.
Jag måste erkänna att jag inte varit nått fan av Lush då jag tyckt deras butiker luktar så mycket så mitt stackars huvud sprängs. Men jag har vänner som är helt tokiga i det och har ALLT därfirån.
Så nu skulle det testas.
Igår kväll tyckte jag att hela jag luktade, hela lägenheten och allt annat också för den delen men jag skyller på att jag va trött och inte på humör för parfymer.
Idag tycker jag den luktar godare, liksom rent.
Jag gillar att man inte ska spraya på den utan mer gnida in den.
Men helt Anna luktar det inte, det ska jag erkänna. Men mina kompisar som gillar deras andra grejer skulle nog älska även den här produkten.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

boring inlägg!

18 mars 2009 kl. 13:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida