tisdag 17 mars 2009

Anna tar över Världen!


Mitt vikariat (ja det va bara ett två månaders vikariat) på Björn Borg tar slut om cirka tre veckor. Detta innebär att jag måste styra upp mitt liv.
Jag får ÄNTLIGEN flytta tillbaka till min ljuvliga turkosa lägenhet, får antagligen sommarjobba på MQ hela sommaren och nu får jag bo granne med den vackraste mannen i världen igen!
Med mig i bagaget har jag en erfarenhet som slår det mesta, en tjusig CV och minst ett par egendesignade skor!

Jag trodde jag skulle bli ledsen när det inte blev förlängt, men det känns som en välbehövlig spark i arslet att ta tag i allt igen. Mitt tecknande har legat på hyllan när jag varit här, mina egna illustrationer har inet fått plats.
Så nu är det dags att styra upp mitt tecknande, ringa, fixa, dona och ta tag i det här.

Det känns faktiskt riktigt skönt att få åka hem. Att få va med dom som faktiskt känner mig.
Att slippa va i en stad där allt känns overkligt och "på lånad tid".
Nu får jag planera allt det där jag lämnade för att hastigt och lustigt flytta hit.

Att det är strålande sol och varmt ute är bara ett plus i kanten.
Det här va bara början.

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vet hur det känns att vara vilse utan vänner och familj. Härligt att ha nåt att längta efter. Jag kommer också att flytta hemåt om ett tag. Jag har varit vilse i åtta år snart. :o/

Oroa dig inte för jobb. Du kommer klara dig i livet! Du är begåvad!

17 mars 2009 kl. 22:44  
Anonymous Anonym sa...

Det kommer att gå bra för dig. Du har har stor talang
som gör att du kommer att gå hur långt som helst.
Det här är bara början, tro mig.

Lycka till!

17 mars 2009 kl. 23:02  
Blogger Betty B sa...

Be brave! Take risks! Nothing can substitute experience... Allt löser sig ska du se!

19 mars 2009 kl. 08:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida